0492-323256 of 06-22012534  Ook ’s avonds of in het weekend!

Foto / video

Egypte

Geschreven op

Van 12-19 november maakten we een hele indrukwekkende reis naar Egypte. Wat een bijzonder land. Iedereen vond het een speciale ervaring om aan de voet van de pyramides te staan. De tempels en de graven uit de oudheid te bezoeken. Lees meer »

Lourdes 2023

Van 22 - 27 september stond weer de reis naar Lourdes op het programma. Dit jaar reisden we weer met de trein naar Lourdes. In de vroege morgen vertrokken vanaf Eindhoven en om 19.00 uur arriveerden we in Lourdes. Lees meer »

Dagje Den Bosch

Geschreven op

Dagje Den Bosch Dit jaar is het mogelijk om via de steigers, de St. Jan in Den Bosch, te beklimmen en op 30 augustus hebben ook wij dat gedaan met een groep. Toepasselijke naam : "de Avontuurlijke klim. Het was een uniek kijkje op de St Jan en op Den Bosch en omgeving. Lees meer »

Fietsreis in Belgisch Limburg

Gisteren zijn we weer thuis gekomen van de jaarlijkse fietsreis. Deze keer hebben we gefietst net over de grens in België. Een fantastisch gebied om te gaan fietsen. Heel veel goed aangelegde fietspaden en zeer duidelijke fietsbordjes langs de wegen. Lees meer »

Schotland

Geschreven op

Schotland. Van 10-16 juli maakten we een reis door Schotland. Schotland een land met een hele rijke geschiedenis en fantastische natuurgebieden. Na een hele vroege vlucht naar Edinburgh werden we op de luchthaven opgewacht door onze Nederlandse gids Marianne. Lees meer »

Lentereis naar Wenen

Heerlijk een midweek in Wenen. Bij aankomst op de luchthaven van Wenen werden we opgewacht door onze gids, die voor onze groep een eerste kennismaking met Wenen verzorgde. We stapten uit de bus bij het Hundertwasserhaus en bij slot Belvedere. Lees meer »

Reis naar Nieuw Zeeland van 15 januari - 6 februari 2023

Geschreven op

De eerste reis van 2023 was een reis naar Nieuw Zeeland. Wat is het een bijzondere reis geworden. Samen ruim drie weken op stap had ik nog nooit eerder gedaan. Onze reis startte op het Noorder eiland in Auckland. Lees meer »

Krakau 26 -30 september 2022

Opnieuw mocht ik samen met een groep een reis maken naar Krakau. Krakau is 1 van de allermooiste steden van Europa. Wie naar Krakau gaat brengt ook een bezoek aan Auschwitz en Birkenau. Zeer indrukwekkend. Tijdens deze reis werden we weer begeleid door een Nederlandstalig... Lees meer »

Lourdesreis van 7 -12 september 2022

Geschreven op

Opnieuw stond de Lourdesreis op het programma. Wat een feest om weer samen naar Lourdes te mogen gaan. Dit jaar zijn we met de trein naar Lourdes gereisd. 's Morgens, vroeg in de morgen vertrokken en in het begin van de avond kom je dan aan op je bestemming. Lees meer »

Fietsreis door de Wieden van 21-25 augustus 2022

Van 21 -25 augustus hebben we samen weer heerlijk gefietst. Fantastisch weer, een hele gezellige groep en alles is perfect verlopen. Op zondag fietsen we via Dwarsgracht naar Blokzijl. Onderweg samen we ook nog enkele praalwagens die mee hadden gedaan aan het bloemencorso... Lees meer »

Informeer naar de mogelijkheden van individuele reizen op maat
Voor compleet verzorgde meerdaagse bus- en vliegreizen en dagtochten naar bijzondere bestemmingen