0492-323256 of 06-22012534  Ook ’s avonds of in het weekend!

Fietsen langs de Nederlandse kust

Wat bijzonder om weer samen op reis te kunnen gaan!

Van 23 -27 augustus hebben we weer een start gemaakt met een eerste reis.

We hebben samen gefietst langs de Nederlandse kust.

Ons hotel stond in Noordwijk, dicht bij de zee, en vandaar uit hebben we elke dag een mooie tocht door de omgeving gemaakt.

Deze reis zijn we gestart bij mij thuis. Na de koffie gingen de fietsen en de bagage in de bus en zijn we afgereisd naar Noordwijk. Na de lunch in het hotel fietsten we in groepjes naar Scheveningen, wandelden we even lekker over de boulevard en deden een drankje in 1 van de vele strandtenten. Met het heerlijke weer was dat weer echt genieten.

Op dag twee hebben we 80 km gefietst naar het noorden. Via een koffiestop in Zandvoort en met  een blik op het Formule 1 circuit fietsten we naar IJmuiden. Na de lunch daar gingen we samen naar de zeesluizen en vervolgens fietsen we via het gebied rondom Aerdenhout weer terug.

Dag drie hebben we gefietst naar Kaag. Daar stond onze gids Albert ons al op te wachten. Na koffie met gebak nam de gids ons mee op een historische wandeling over dit bijzondere eiland. In de middag maakten we een gezellige boottocht op de Kaagerplassen.

De vierde dag zijn we via het duingebied van Meijendel naar de Waalsdorpervlakte gefietst. Een bijzondere plek. Vervolgens even langs het woonpaleis van onze koning en het Haagse bos en dan naar de landgoederenroute in Wassenaar. Een hele mooie route!

Op de laatste dag was er geen geplande fietsroute en kon iedereen doen wat men lekker vond. Onder de stralende zon hebben sommigen gefietst door de omgeving, anderen hebben gewandeld langs de zee. Daarna hebben we samen geluncht in restaurant "t Elfde Gebod", bekend van het tv programma op zondagmorgen. In de middag gingen alle fietsen weer in de bus en namen we afscheid van Noordwijk om weer op mijn thuisadres uit te komen voor een afscheidsbuffet.

Het was weer gezellig als vanouds.

Naar het overzicht
Informeer naar de mogelijkheden van individuele reizen op maat
Voor compleet verzorgde meerdaagse bus- en vliegreizen en dagtochten naar bijzondere bestemmingen